املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

نرخ خانه‌های 50 متری

اگر به دنبال خرید آپارتمان‌ کم متراژ هستید ما در این گزارش اقدام به بررسی قیمت خانه‌های 50 متری در مناطق مختلف تهران کرده‌ایم، تا انتها با ما همراه باشید.

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، شما برای خرید یک واحد مسکونی 50 متری در تهران، باید بین 1 تا 4 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید. اما قیمت خرید آپارتمان‌ متناسب با موقعیت جغرافیایی، سن بنا، سال ساخت و … متفاوت است.

شما برای پیدا کردن یک خانه 50 متری در برخی از مناطق تهران با مشکل مواجه خواهید بود، چرا که در مناطق 1 تا 5 اغلب خانه‌ها بالای 100 متر مساحت دارند.

اما اگر توانستید در این مناطق، یک خانه ایده‌آل 50 متری پیدا کنید، باید به طور متوسط بین 3 تا 4 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید. برای مثال یک واحد مسکونی 50 متری در محله ظفر با سن بنای 9 سال ساخت و بدون امکانات، هم اکنون 4 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

واحد مسکونی دیگری در محله شهران شمالی که دارای امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ) است، با قیمت 2 میلیارد و 50 میلیارد تومان آگهی شده است.

یک واحد مسکونی در محله مرزداران با سن بنای 15 سال ساخت نیز با قیمت با قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است.

اما اگر با نقدینگی کمتری به دنبال خرید خانه هستید بهتر است به سمت محله‌های جنوبی تهران بروید. شما در مناطق 9 تا 16 امکان یافتن خانه‌های کم متراژ با تنوع زیاد را خواهید داشت.

برای مثال هم اکنون یک خانه 50 متری در استاد معین در طبقه همکف و با سن بنای 7 سال ساخت و امکانات (انباری و پارکینگ) با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خرید آپارتمان‌ با زیر میلیارد تومان!
شما حتی با نقدینگی زیر یک میلیارد تومان هم در برخی از محله‌های پایتخت، امکان صاحبخانه شدن را خواهید داشت.

اخیرا یک واحد مسکونی 50 متری در محله خزانه بدون امکانات و با سن بنای 15 سال ساخت با قیمت 780 میلیون تومان آگهی شده است. یا واحد مسکونی دیگری با همین شرایط ذکر شده، در محله بریانک با قیمت 830 میلیون تومان آگهی شده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «بررسی قیمت خرید آپارتمان در فرشته» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان، قیمت مسکن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۴۲ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)