املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

بررسی قیمت خرید آپارتمان در پاسداران

اگر به دنبال خرید آپارتمان در پاسداران هستید، ما در این مطلب ابتدا محله را معرفی کرده و سپس قیمت خرید خانه در پاسداران را بررسی می‌کنیم.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در پاسداران هستید، ما در مجله ملکی دلتا ابتدا به معرفی اجمالی از محله و امکانات آن خواهیم پرداخت و در ادامه قیمت‌های این محله را بررسی می‌کنیم.

پاسداران محله‌ای در شمال شرق تهران است که بخش‌های مختلف آن در مناطق 1، 3 و 4 شهرداری این شهر واقع شده است. پاسداران یکی از طولانی ترین خیابان‌های شمال شرقی تهران است و نام قدیمی این محله سلطنت آباد است.

بررسی دسترسی پاسداران
پاسداران به دلیل نزدیکی به بسیاری از بزرگراه‌ها ازجمله صدر و صیاد شیرازی، دسترسی خوبی به دیگر نقاط شهر تهران دارد. ایستگاه نوبنیاد متعلق به خط سه مترو تهران و خطوط اتوبوسرانی و بی آرتی در این خیابان جابجایی را برای مردم این منطقه راحت کرده است. محله‌ی پاسداران دارای ایستگاه مترو در شهید زین‌الدین، نوبنیاد، هروی و حسین‌آباد می‌باشد.

البته محله پاسداران به طور کلی جزء محله‌های پرترافیک تهران به حساب می‌آید که این مسئله یکی از مواردی است که باید برای اجاره خانه در محله پاسداران در نظر داشته باشید.

امکانات رفاهی و تفریحی پاسداران
پاسداران یکی از محله‌های دنج و خوش آب‌وهوای تهران است. مکان‌های تفریحی پاسداران شامل پارک نیاوران که از زیباترین پارک‌های تهران است، بوستان مازیار و بوستان نارنجستان و … است.

مراکز خرید معروفی چون مجتمع تجاری کوهستان، مرکز خرید پریس سنتر، مرکز خرید آرتمیس، مرکز خرید پاسداران، برج سفید، مرکز خرید خانه سام، مرکز خرید پارس و … در پاسداران واقع شده که برای تهیه پوشاک می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

 

بررسی قیمت خرید آپارتمان در پاسداران تهران
اگر قصد خرید آپارتمان در پاسداران را دارید باید بدانید که چنانچه به دنبال خانه نوساز هستید، شما حداقل برای هر یک متر مربع باید بین 65 تا 95 میلیون بودجه کنار بگذارید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی نوساز 84 متری کلید نخورده، با امکانات (پارکینگ – آسانسور – انباری) متری 95 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پس اگر شما به دنبال چنین خانه‌ای هستید باید نزدیک به 7 میلیارد و 980 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اما شما با نقدینگی کمتر از این هم می‌توانید اقدام به خرید آپارتمان در پاسداران کنید. هم‌ اکنون یک واحد 121 متری در طبقه پنجم، متری 59 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

در این محله، امکان خرید خانه بین 45 تا 65 میلیون تومان برای هر متر مربع وجود دارد، اما شما با این میزان نقدینگی باید به سراغ خانه‌های با سن بنای بالا و با امکانات کمتر بروید.

مطالعه بیشتر: مطلب «بررسی قیمت خرید آپارتمان در آرژانتین» را در سایت ملکی دلتا بخوانید.

 


برچسب: املاک دلتا، خرید خانه، خرید خانه در پاسداران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۱۱ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)